سلام و سلاماول از همه سال جدید و تبریک میگم به اول عشقم بعدم به همه خواننده ها گرامیچند باری اومدم که بنویسم ولی بیخیال میشدم هی مینوشتم ولی پست نمیکردمچونکه زیرا...حالا امروز اومدم بنویسم صبر سوپرايز دبي......ما را در سایت سوپرايز دبي... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 92 تاريخ: جمعه 10 اسفند 1397 ساعت: 16:22
سلام و سلامو باز هم زادرووووزت رسید اینشالله همیشه و همیشه برسه شااااد و خرمممممبی ادب درست بخون خوررررم هستش عاشوووو عاشوووووبیا بغـــــــــــــــــــــــــــــلالان داشتم باهات چت میکردما سوپرايز دبي......ما را در سایت سوپرايز دبي... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: جمعه 10 اسفند 1397 ساعت: 16:22
سلام سلامهووووم چیه؟؟؟خب بابا کار و بار و اجازه نمیده ما بیاییم دنیایه مجازی!جدیم!!!!چه خــــــــــــــــبـــــــــــــــر؟؟؟؟اقـــا منم الان سرکارما ولی گفتم بیام و یه گرد گیری کنم وبلاگ رواول سوپرايز دبي......ما را در سایت سوپرايز دبي... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 85 تاريخ: جمعه 10 اسفند 1397 ساعت: 16:22
و باز هم سال دیگه ای گذشتسلام و درودروز معلم مبارکمعلم هدفت عشق است و ایثار / هزاران خفته از عشق تو بیدار بسیار بسیار خوب است هووومخووووب دیگه بسه کلاس گذاشتنرووز معلم مبارکهر چند که تو معلم ن سوپرايز دبي......ما را در سایت سوپرايز دبي... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: جمعه 10 اسفند 1397 ساعت: 16:22
سلام و سلام و سلامیک برای تولد گذشته مقصر من نیستم از گوشی اپ نشد!هنوزم دارم توی گوشیم متن رو!دو ماشین خریدههههه گل پسررررررعاشوووووو عاشووووامروووز گرفتتتتتاول بریم تولد بعد برگردیم ماشین به سوپرايز دبي......ما را در سایت سوپرايز دبي... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: جمعه 10 اسفند 1397 ساعت: 16:22
سلام و درود فراواااااانیه سال دیگه هم گذشت و ما با هم هستیم ماشالله ماشاللهخجالت نمیکشی وبلاگت اپدیت نکردی؟؟؟؟واقعااااااا خجالت دارهههههههه!!!!!29روز دیگه میشه یکسالهههه که اپدیت نکردی!شــــــــ سوپرايز دبي......ما را در سایت سوپرايز دبي... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: جمعه 10 اسفند 1397 ساعت: 16:22
و باز هم یک سال دیگه گذشت...یکسال بزرگتر شدیم...یکسال به عمرمون اضاف شد...ده سال با هم بودیم و هستیم...فقط الان رسیدیم به یه نقطه کور...من برگشتم به چندسال پیش...بگذریم... یه لحظه اینجا رو ج سوپرايز دبي......ما را در سایت سوپرايز دبي... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: جمعه 10 اسفند 1397 ساعت: 16:22
سلام سلام
با گوشي دارم مينويسم خيلي نميشه نوشت فقط در حد خلاصه و كم،
مينويسم يادگاري تا بماند روزگاري، گر نباشم روزگاري اين بماند يادگاري
هميشه قول و قرارا و قسمها اونجور كه ميخواييم نمي مونه، عوض ميشه...
دوستت دارم حق يار ياورت:*
سوپرايز دبي......ما را در سایت سوپرايز دبي... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: جمعه 10 اسفند 1397 ساعت: 16:22
دروووود فراوووون، داشتم اماده ميشم برم بيرون ولي گفتم اول اينجا يه تبريك بگم سري هم زده باشم!
هرچند با گوشي ولي خب از هيچ بهتره...عزيزم روزمون مبارك اوووومهههههه
دوست داشتم يا باشي يا باشم ولي نشد كه بشه هنوووز
ولي يادتم به فكرم
ان شاءلله هر چي خير همون بشه...
مواظب خودت باش
لاويووووو
تي سيي
قلب قلب قلب قلب خخخخخخخخ
سوپرايز دبي......ما را در سایت سوپرايز دبي... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 89 تاريخ: جمعه 10 اسفند 1397 ساعت: 16:22
ما را در سایت سوپرايز دبي... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 92 تاريخ: جمعه 10 اسفند 1397 ساعت: 16:22